Data publikacji: 2021-12-13, 10:43

Ilość wyświetleń: 593

„Granty PPGR" - ważna informacja!


Odsłuchaj

Powrót

UWAGA!
WAŻNA INFORMACJA

Szanowni Państwo!

Informujemy, że Operator konkursu „Granty PPGR” na wniosek Gminy Pisz zgodził się na wydłużenie terminu w związku z trwającą procedurą uzupełniania danych niezbędnych w celu potwierdzenia prawidłowości oświadczeń, złożonych w ramach konkursu „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.
W związku z powyższym wydłużamy dla Państwa termin uzupełnienia złożonych oświadczeń do dnia 20.12.2021 r.

 Przypominamy, iż złożone oświadczenia należy uzupełnić o takie dokumenty jak:

1. Potwierdzenie pokrewieństwa w linii prostej (od ucznia wskazanego w oświadczeniu do krewnego, który to pracował niegdyś w PPGR): odpisy aktów stanu cywilnego, np.: odpis aktu urodzenia, odpis aktu zgonu, odpis aktu małżeństwa;

2. Potwierdzenie zamieszkania ucznia w miejscowości/gminie PPGR: np. kserokopia legitymacji ucznia – jeżeli widnieje na niej adres zamieszkania, potwierdzenie ze szkoły w formie oświadczenia, itp. ...) – Gmina Pisz wystąpiła do szkół o potwierdzenie tego faktu, jednak jeszcze nie wszystkie szkoły przesłały informację zwrotną;

3. Potwierdzenie nieotrzymania na własność lub w drodze użyczenia w roku 2020 i 2021 sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych, lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy: zaświadczenie ze szkoły – Gmina Pisz wystąpiła do szkół o potwierdzenie tego faktu, jednak jeszcze nie wszystkie szkoły przesłały informację zwrotną (uczniowie szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Pisz: SP nr 1, SP nr 2, SP nr 4, SP w Liskach, SP w Trzonkach, SP w Hejdyku, SP w Kotle Dużym, SP w Jeżach nie są zobowiązani do potwierdzenia tego faktu);

4. Potwierdzenia faktu zatrudnienia w PGR: zaświadczenie o zatrudnieniu w PPGR, świadectwo pracy z PPGR, legitymacje służbowe, odcinki list płac/wynagrodzeń byłych pracowników w PPGR, dyplomy, dokumenty pochodzące z ZUS/KRUS dot. świadczeń emerytalnych lub rentowych byłych pracowników PPGR, dokumenty pochodzące z Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, itp.
Dokumenty należy złożyć z pismem przewodnim.

 Jednocześnie informujemy, że Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa w Olsztynie na dzień 13.12.2021 r. nie udzielił Gminie Pisz odpowiedzi w sprawie potwierdzenia zatrudnienia w PPGR.
 O kolejnych etapach Konkursu będziemy Państwa informować na bieżąco poprzez stronę www.pisz.pl i www.facebook.com/GminaPisz
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 87/424-12-39.


Szanowni Państwo!
W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi potwierdzenie pokrewieństwa w linii prostej (od ucznia wskazanego w oświadczeniu do krewnego, który to pracował niegdyś w PPGR) informujemy, iż pokrewieństwo należy udokumentować na podstawie odpisów aktów stanu cywilnego, np.: odpis aktu urodzenia, odpis aktu zgonu, odpis aktu małżeństwa.
Przykład: Oświadczenie składała matka Anna Nowak na swojego syna Adama Nowak, jako krewnego, który to pracował niegdyś w PPGR wpisała babcię dziecka od strony ojca dziecka (Janusza Nowaka) – panią Alinę Nowak.
• Pani Anna Nowak powinna udokumentować pokrewieństwo przedkładając następujące dokumenty:
1. Akt urodzenia syna Adama Nowaka (będą tam wpisani rodzice dziecka);
2. Akt małżeństwa własny (w akcie małżeństwa będą wpisani m.in. rodzice pana Janusza Nowaka, w tym matka, ale z nazwiskiem rodowym);
3. Akt małżeństwa rodziców pana Janusza Nowaka (żeby udokumentować zmianę rodowego nazwiska pani Aliny Nowak).

Logotypy Unii Europejskiej, Rzeczpospolitej Polskiej oraz Warmii i Mazur