Data publikacji: 2025-10-09, 13:25

Liczba wyświetleń: 99

OGŁOSZENIE


Odsłuchaj

Powrót
grafika

OGŁOSZENIE

o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania

przestrzennego dla terenu położonego na północ od kanału Jeglińskiego i na części jez.

Seksty wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

Na podstawie art. 8c i 8d oraz art. 17 pkt. 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu

przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) w brzmieniu sprzed 24 września 2023 r., w związku z art. 67

ust. 3 pkt. 4 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz

niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688 z późn. zm.) oraz art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r.

o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz

o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.), w związku z Uchwałą Nr

XLV/474/22 Rady Miejskiej w Piszu z dnia 25 maja 2022 r. sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego

planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego na północ od kanału Jeglińskiego i na części jez.

Seksty

o g ł a s z a m

o wyłożeniu do publicznego wglądu, w dniach od 17 października 2025 r. do 12 listopada 2025 r. (włącznie)

w siedzibie Urzędu Miejskiego w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz w godzinach pracy urzędu w pokoju

nr 62 i 63 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Piszu ww. projektu miejscowego planu

zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu

24 października 2025 r. w Urzędzie Miejskim w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, w sali nr 15

w godzinach od 10:00 do 11:00.

Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy

o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz

o ocenach oddziaływania na środowisko każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego,

może wnieść uwagi.

Uwagi do Burmistrza Pisza należy składać z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej

i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 listopada 2025

r. (włącznie).

Uwagi mogą być wnoszone:

 w formie pisemnej na adres Urzędu Miejskiego w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz;

 w formie ustnej do protokołu w Urzędzie Miejskim w Piszu, pokój nr 62 i 63;

 za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej bez konieczności

opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, na adres e-mail: pisz@home.pl lub za

pośrednictwem platformy usług administracji publicznej ePUAP na adres skrytki: /ugim_pisz/SkrytkaESP

lub doręczeń elektronicznych (e-Doręczeń) na adres skrytki: AE:PL-40706-41507-JJFHC-28

Organem właściwym do ich rozpatrzenia jest Burmistrz Pisza.



Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku

z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie

danych „RODO") informuję, że:

1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Burmistrz Pisza;

2. kontakt z inspektorem ochrony danych – inspektor@pisz.home.pl

3. dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenie uwagi zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;

4. odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;

5. dane osobowe przechowywane będą przez okres wynikający z przepisów prawa dot. archiwizacji;

6. każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w przypadku

kwestionowania prawidłowości danych osobowych;

7. każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

8. podanie danych osobowych jest obowiązkowe.

Logotypy Unii Europejskiej, Rzeczpospolitej Polskiej oraz Warmii i Mazur