Piątek05.03.2021
0°C

ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z PLATFORMY E-USŁUG URZĘDU MIEJSKIEGO W PISZU

Szanowni Mieszkańcy Miasta i Gminy Pisz,

 zapraszam do korzystania z platformy e-usług Urzędu Miejskiego w Piszu przygotowanej z myślą o wszystkich, którzy chcą przeglądać i regulować swoje zobowiązania wobec urzędu on-line.

 

Serwis e-usługi skierowany jest zarówno do osób fizycznych, jak i prawnych. Teraz przez portal mieszkańca możecie Państwo złożyć podania, pisma, wnioski, deklaracje i informacje podatkowe, przeglądać swoje zobowiązania i dokonywać rozliczeń finansowych z urzędem drogą elektroniczną.

E-usługi dla Mieszkańców Miasta i Gminy Pisz to:

  • zobowiązania z tytułu podatku od nieruchomości,
  • zobowiązania z tytułu podatku rolnego i leśnego,
  • zobowiązania z tytułu podatku od środków transportu,
  • zobowiązania z tytułu wywozu odpadów komunalnych,
  • wniosek o wydanie wypisu/wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  • wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Dostęp do platformy e-uslugi.pisz.pl możliwy jest po zalogowaniu.

 

 

Szanowni Państwo,

udostępniliśmy Państwu panel ułatwiający kontakt bez konieczności osobistego stawiennictwa w urzędzie. Zachęcam do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z Urzędem Miejskim w Piszu. 

                                                                              Burmistrz Pisza

                                                                        Andrzej Szymborski

 

 

 

Wróć